روش های کسب درآمد از اینترنت
کسب درآمد از اینترنت
کسب درآمد از اینترنت

 

روش های کسب درآمد از اینترنت

بدون شک به اندازه ی روش هایی که در دنیای فیزیکی و واقعی برای کسب درآمد وجود دارد در اینترنت و دنیای مجازی نیز روش کسب درآمد وجود دارد و امروزه با توجه به این مسئله که انتقال اطلاعات و خدمات بسیار سریع و آسان صورت می گیرد، تغریبا می توان از هر روشی که در دنیای واقعی برای کسب درآمد استفاده می شود در اینترنت استفاده کرد، و حتی در دنیای وب و اینترنت شما به میلیون ها نفر در سراسر جهان دسترسی دارید ولی در دنیای واقعی و در شهر یا کشور خود با بزرگترین طیف تبلیغاتی و اطلاع رسانی باز هم شما نمی توانید خدمات خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید یا از خدمات آن ها بهره مند گردید.

اکنون که می دانید هزاران روش کسب درآمد از اینترنت وجود دارد می توانید اندکی وقت صرف کنید و در مورد روش های مختلف اطلاعات کسب کنید و سپس به فعالیت در آن ها بپردازید.

ما در این سایت فقط روش یا روش هایی را معرفی می کنیم که خود با آن ها کار کرده ایم و همچنین باز دهی بالایی دارند.

روشی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، روش پرداخت به ازای کلیک یا به اختصار PTC است. امروزه هزاران فروشگاه اینترنتی، شرکت های خدماتی، سایت های خبری، علمی، اجتماعی و سیاسی در اینترنت وجود دارند که محصولات و خدمات خود را به افراد مختلف در سراسر جهان عرضه می کنند یا اخبار و اطلاعات مختلف را به گوش مخاطبان خود می رسانند. اما فقط تعداد اندکی از آن ها موفق هستند و مخاطبان و مشتری های زیادی دارند، بدون شک این تعداد اندک علاوه بر خدمات رسانی درست و با کیفیت و ارائه ی اطلاعات مفید و ارزشمند از اهرم قدرتمندی به اسم تبلیغات بهره برده اند، اهرمی که بدون آن هیچ سایتی تا کنون موفقیت چشم گیری نداشته است.

سایت های مختلف برای تبلیغ و معرفی خدمات خود و همچنین جذب بازدید کننده و ترافیک بالا از سایت های PTC کمک می گیرند، به این صورت که با پرداخت مبلغ مشخصی به سایت های PTC بازدید کننده ی واقعی خریداری می کنند، و سایت های PTC با نشان دادن این تبلیغات به کاربران خود مقداری از درآمد خود را به کاربران می دهند، و در واقع شما با عضویت در این سایت ها در روز تعدادی تبلیغ را مشاهده می کنید و به ازای مشاهده ی هر تبلیغ که ممکن است 30 ثانیه تا 1 دقیقه وقت شما را بگیرد مقداری پول دریافت می کنید، همچنین شما با معرفی افراد به سایت های PTC از طریق رفرال لینک تان ( لینکی که پس از عضویت در یک سایت PTC دریافت می کنید ) می توانید درآمد خود را به طرز چشم گیری افزایش دهید. به هر فردی که شما به یک سایت PTC معرفی می کنید یا از طریق بنر یا لینک شما عضو سایت می شود زیر مجموعه گفته می شود. شما بخشی از درآمد کلیک های زیر مجموعه هایتان ( 10% تا 100% ) را دریافت می کنید بدون آن که از درآمد آن ها چیزی کم شود و در واقع سایت های PTC به سبب تشکر از فعالیت شما و همچنین رشد و پیشرفت خودشان این مقدار را به شما می دهند.

لازم به ذکر است این روش کاملا قانونی بوده و فقط شما با کمک به پیشرفت دیگران و از طریق سود حاصل از تبلیغات درآمد کسب می کنید، تعداد سایت های PTC فارسی زبان در کشور ما بسیار زیاد است و این سایت ها به صورت کاملا قانونی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت می پردازند. از اعتبار سایت های PTC در ایران همین اندازه کافیست اشاره کنم که معتبر ترین سایت PTC فارسی زبان که در ادامه به طور کامل با آن آشنا می شوید بیشتر از 110 میلیون تومان به کاربرانش پرداخت کرده است.

سوال: آیا گرفتن زیر مجموعه فعالیت غیر قانونی و هرمی تلقی نمی گردد و این خلاف قوانین ایران اسلامی نیست؟

خیر، در حالت هرمی شما تا چندین سطح به جذب زیر مجموعه می پردازید و از درآمد سطح های پایینی خود نیز بهره می برید، لطفا به 2 تصویر زیر دقت کنید،

  

اما در حالت تک سطحی شما فقط از درآمد زیر مجموعه ی مستقیم خود سود می برید و این روش کاملا تایید شده، منطقی و معقول می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 26 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط admin

آرشیو مطالب
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 2167
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

PTCBox